Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Τα νέα του Τζονάκου 3

 

Νοέμβριος 2008

 

Τόσο τα τέλη Οκτωβρίου, όσο και όλος ο Νοέμβριος θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν μία μελανή περίοδος για μένα. Τα προσωπικά προβλήματα επισκίασαν τα σχέδια για ανανέωση στο χώρο του σπιτιού, ενώ παράλληλα η οικονομική στενότητα ήταν τελικά μεγαλύτερη του αναμενόμενου. Έτσι, καταλαβαίνει κανείς, ότι συνέτρεχαν τόσο συναισθηματικοί, όσο και πιο πρακτικοί ή «ωμοί», αν θέλετε, λόγοι, οι οποίοι ανέστειλαν πλήρως τις δραστηριότητές μου. Για να χαριτολογήσουμε κάπως, αν ανέλυε την περίπτωσή μας ένας αστρολόγος, θα έβρισκε οπωσδήποτε κάποιο πλανήτη ανάδρομο!! Το διάστημα αυτό, λοιπόν, ήταν ένα τρανό παράδειγμα, πως όλα μπορούν να ανατραπούν στο λεπτό και τότε οι σχεδιασμοί μένουν στα ράφια, ακόμη κι αν είναι μελετημένοι μέχρι την τελευταία τους λεπτομέρεια!! Ωστόσο, τις τελευταίες μέρες εμφανίζεται δειλά ένα «φως στο τούνελ» και η ελπίδα αναπτερώνεται. Έτσι, μάλλον τα πράγματα θα έχουν μια σχετική ισορροπία από την καινούργια χρονιά, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει, ότι τα βασικά προβλήματα θα έχουν επιλυθεί! Όσοι με γνωρίζουν από κοντά καταλαβαίνουν πολύ καλά σε ποια καίρια θέματα αναφέρομαι!

 

Μέσα στη γενική αναμπουμπούλα έκαναν την εμφάνισή τους και τα απανταχού παρόντα τεχνικά προβλήματα! Ο υπολογιστής χρήζει άμεσης αναβάθμισης, ίσως και επαναστησίματος των ενίοτε εκνευριστικών  Windows, ενώ η σύνδεση Internet «σέρνεται». Η αλλαγή provider από FORTHNET σε ΟΤΕΝΕΤ έφερε σταθερότητα και βελτιωμένες ταχύτητες, αλλά απαιτείται και έλεγχος της γραμμής. Από τη δίνη αυτή δε γλύτωσαν και τα «Παραλιακά», με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν οι αναρτήσεις των νέων στηλών, πράγμα το οποίο τελικά έγινε μετά από μεγάλη προσπάθεια και με επισκέψεις σε Internet café.  Έτσι, το μπλογκ θα πάρει την οριστική του μάλλον μορφή στοχεύοντας να φανεί χρήσιμο σε πολλούς Θεσσαλονικείς και μη. Η αυξανόμενη απόκρισή σας με χαροποιεί και είναι η μόνη δύναμη, που με κάνει να συνεχίσω!! Σας ευχαριστώ πολύ!! Σχεδιάζω και περαιτέρω εμπλουτισμό του μπλογκ από την καινούργια χρονιά με άξονα την ενδυνάμωση μιας αμφίδρομης σχέσης  μεταξύ γράφοντος και αναγνωστών.

 

Η μόνη ανάπαυλα της μελανής περιόδου ήταν το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο απόκτησε μια μόνιμη θέση στην καρδιά και την...ατζέντα μου! Είδα 45 και κάτι ταινίες με ένα 20% αυτών να χαρακτηρίζονται ως αξιόλογες, οπότε έμεινα τελικά ευχαριστημένος, αν και ταλαιπωρημένος!!  Αν σκέφτεστε, ότι τώρα σχεδιάζω κάποιο ταξίδι για τις γιορτές των Χριστουγέννων ή της Πρωτοχρονιάς, μάλλον θα πέσετε έξω, αφού πρώτα θα πρέπει να βρω τους πόρους!! Ε, δεν είναι πάντα λύση οι πιστωτικές κάρτες!! Ωστόσο, λατρεύω τα ταξίδια και τα θεωρώ άκρως αγχολυτικά και αναζωογονητικά  εκτός φυσικά από επένδυση ζωής, εμπειριών και γνώσης. Θα κάνω ό,τι μπορώ προς αυτήν την κατεύθυνση!! Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να κάνετε το ίδιο και να βρεθούμε και πάλι εδώ, ανανεωμένοι πλέον, να πούμε τα νέα μας!! Να’στε όλοι καλά!!

6 σχόλια:

Αναστασία 28 Νοεμβρίου 2008 στις 3:39 μ.μ.  

Εγώ θα σου πω πως όσες φορές έχω προγραμματίσει πράγματα έγιναν ακριβώς τα αντίθετα.
Έτσι οριστικοποίησα την απόφαση μου τ αφήνω όλα όπως έρθουν,
Εκτός φυσικά από πράγματα που χρίζουν άμεσου προγραμματισμού.

Επίσης θα σου πω πως οι πιστωτικές δεν ήταν ποτέ λύση,
Απεναντίας είναι λόγος δημιουργίας προβλημάτων.

Τα ταξίδια είναι η μεγάλη μου αδυναμία.
Σκοπός μου είναι να επισκεφτώ όσο γίνεται περισσότερους προορισμούς.
Όσο φυσικά το επιτρέπουν τα οικονομικά μου.
Το όνειρο μου όμως είναι να καταφέρω κάποια στιγμή να πάω στην ΝΎ.
Τα έξοδα είναι πολλά και ο μισθός της γραμματέας δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια.

Εύχομαι να βρεις σύντομα τις λύσεις που ζητάς και φυσικά τους πόρους για να κάνεις
Ένα ταξίδι χωρίς χρήση της πιστωτική όμως έτσι;

well αυτά τα ολίγα προς στιγμή
καλό σου απόγευμα παραλιακέ !!

SummerDream 29 Νοεμβρίου 2008 στις 2:07 π.μ.  

Αγαπητέ μου Γιάννη μάλλον η χρονιά έχει ανάδρομο πλανήτη, γιατί δεν είσαι ο μόνος με την ατυχία να σου χτυπάει την πόρτα.

Κι εγώ στο σπίτι μου άλλα προγραμμάτιζα να κάνω και τελικά ήρθαν κάτι απρογραμμάτιστα που είτε μου άρεσε είτε όχι έπρεπε να βάλω το χέρι βαθιά στην τσέπη (μέχρι που τρύπησε). Άστα σου λέω...

Καλό είναι να φροντίζει κανείς και να αποταμιεύει ώστε να έχει έτοιμο το χρήμα να το επενδύσει όπως θέλει παρά να το προγραμματίσει καιρό πριν. Οι δε πιστωτικές και δεν είναι λύση και σε περίπτωση κρίσης φέρνουν πονοκέφαλο και πανικό. Προσωπικά τις απέβαλα απ'την ζωή μου, γιατί τελικά μπελάδες μου είχαν φέρει όταν τα ζόρια ήταν μεγαλύτερα. Τις ξεχρέωσα και τέλος.

Μην το βάζεις ποτέ κάτω κι όλα θα πάνε καλά. Θετική σκέψη χρειάζεται κι όχι αρνητισμός με το που θα φανεί η επόμενη δυσκολία. Λύσεις υπάρχουν για όλα. Ή όπως λέει η παροιμία (σε πλήρη μετάλλαξη): όλα γίνονται μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται (κι όμως κι αυτά γίνονται στην εποχή μας)!

Καλά να περνάς και χαίρομαι που με... παρακολουθείς! :D

ria 29 Νοεμβρίου 2008 στις 9:01 μ.μ.  

σου εύχομαι να βρεις τους οικονομικούς πόρους για το ταξίδι που θες να κάνεις. πράγματι τα ταξίδια σε αναζωογονούν!

καλά να είσαι και πρότεινέ μας καμιά ταινία, τόσες είδες!

George 30 Νοεμβρίου 2008 στις 5:54 π.μ.  

Δεν θέλω να δεχθώ ότι ένας πλανήτης ανάδρομος ή ανάποδος ή στραβοξυπνημένος θα επηρεάσει τη διάθεση και τις διακοπές των Χριστουγέννων μας.
Αντίθετα νομίζω ότι μπορούμε εμείς να επηρεάσουμε, πάντα προς το καλύτερο, τη διάθεση του πλανήτη.
Καλημέρα Γιάννη.

Jparalias ή απλά...Γιάννης 30 Νοεμβρίου 2008 στις 1:43 μ.μ.  

Καλημέρα, Γιώργο! Ακριβώς γι'αυτόν το λόγο ανέφερα και τη λέξη "χαριτολογώντας"... Απλά, έκανα χιούμορ!!

Silvia 2 Δεκεμβρίου 2008 στις 1:54 π.μ.  

Καλέ μου Τζονάκο κι εγώ έχω ξεμείνει αλλά παρόλα αυτά ταξίδι θα πάω!! Ταξιδεύω πολύ συχνά και το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι τα ταξίδια δεν θέλουν πολλά λεφτά, αρκεί να μην ζητάς πολυτέλειες αλλά να κοιτάς στις προσφορές και φυσικά να έχεις καλή διάθεση...
Καλημέρα

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP