Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 3. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 3. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 4 Απριλίου 2009

ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 3


ΟΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ

Πάντα ήμουν λαίμαργο άτομο!! Αυτή η πανδαισία χρωμάτων, αρωμάτων και σχημάτων σε πλήρη αφθονία έφερνε την απόλυτη έκφραση ικανοποίησης μέσα μου μεταφρασμένη τουλάχιστον σε ένα πλατύ χαμόγελο και επιφωνήματα, που παραπέμπουν ευθέως στο ζωικό βασίλειο!! Φυσικά, δε θα μπορούσα να ξεφύγω από τη γενική τάση της εποχής (την άνοιξη εννοώ), που θέλει πολλούς από εμάς να αφυπνιζόμαστε πρόσκαιρα από το λήθαργο της ηδονής του φαγητού και να προσπαθούμε να αποτάξουμε τις συνέπειές του με ατέλειωτες ώρες γυμναστηρίου και υγιεινή διατροφή. Μάλιστα, ο ενθουσιασμός μας είναι συχνά τόσο μεγάλος, σα να ανακαλύψαμε την Αμερική!! Ο τελευταίος φουσκώνει τόσο γρήγορα, που ως φυσικό επακόλουθο ξεφουσκώνει ακόμα ταχύτερα!! Η φιλαρέσκεια δίνει το πρώτο έναυσμα για την προσπάθεια...αναστήλωσης!! Και μετά μπαίνουν οι περίφημοι στόχοι: " θα χάσω Χ κιλά, Ψ πόντους, θα γραμμωθώ" και άλλα γραφικά... Αλλάζουμε δυναμικά το πρόγραμμά μας και ως διά μαγείας βρίσκουμε χρόνο για το γυμναστήριο ή αποστρέφουμε το βλέμμα σε μια καλοψημένη μπριζόλα!! Για τη μυρωδιά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα (τα μανταλάκια στη μύτη δε βοηθούν)!! Μετά αρχίζουν οι... αναταράξεις μέχρι να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα!! Η σωματική προσπάθεια φαντάζει "βουνό" , η απότομη αποχή από γαστριμαργικούς πειρασμούς φέρνει σύνδρομο στέρησης. Πώς ξεσπάμε; Πολλές φορές με νεύρα και γενικά απότομη συμπεριφορά απέναντι σε άτομα, τα οποία σε τελική ανάλυση δεν έφταιξαν σε τίποτα να πληρώσουν το δικό μας makeover τοιουτοτρόπως!! Μήπως είναι απαραίτητο να βάλουμε κάποια όρια στο εαυτό μας πέραν των προαναφερθέντων; Και μάλιστα εδώ η μαγική λέξη ακούει στο χαρακτηρισμό ρεαλιστικά. Δεν είναι εφικτό να γίνουμε παίδαροι και κουκλάρες μέσα σε ένα τρίμηνο και να "σκίσουμε" τις παραλίες ή να βάλουμε εκείνα τα άκρως σεξουαλικά, κολλητά ρούχα, που θα αναδεικνύουν κάθε μυ του σώματός μας και κάθε καμπύλη του!! Το ότι μυρίζει καλοκαιράκι πρέπει να μας βρίσκει αισιόδοξους, αλλά όχι αερολόγους. Πρέπει να ακτινοβολούμε από χαρά και θετική ενέργεια και ναι, θα κάνουμε κάτι για τη βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης και της εμφάνισης, όμως πάντα στο μέτρο του δυνατού!! Με τον καιρό μπορεί να υιοθετήσουμε αυτήν την προσπάθεια ως τρόπο ζωής, που θα είναι και το ιδανικό, αφού είναι αντικειμενικά καλό για την υγεία μας και πού ξέρετε, μπορεί του χρόνου το καλοκαίρι να επιτευχθεί η μεγάλη αλλαγή!! Εξάλλου τα "αγαθά κόποις κτώνται". Ακόμη και στην περίπτωση που δεν τα καταφέρουμε, δεν πρέπει να απογοητευόμαστε!! Βασικά πρέπει να αγαπάμε τον εαυτό μας και εκείνοι που πραγματικά νοιάζονται για μας να μας δεχθούν ως έχει!! Μπορούν φυσικά να πουν μια γνώμη για μας, αλλά χωρίς απώλεια αυτής της ουσίας!! Αρκεί πάντα να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, προσπαθώντας να παρερμηνεύσουμε την έκφραση "αγάπα με γι'αυτό που είμαι"!! Δικαιολογίες για τη ραθυμία υπάρχουν πολλές, θέληση όμως μία!! Τέλος, οι κινήσεις μας για την επίτευξη του ρεαλιστικού στόχου πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικές και μετρημένες!! Οι ερινύες του μάρκετινγκ παραμονεύουν για ανυποψίαστα και φανταγμένα θύματα ανά πάσα στιγμή και πολιορκούν όλους μας προς κάθε κατεύθυνση ενοχλώντας ακόμη και άγνωστα άτομα στα σπίτια τους με κλήσεις με απόκρυψη!! Κέντρα αδυνατίσματος, εταιρίες διανομής "υγιεινών" γευμάτων, γυμναστήρια καραδοκούν για εκατοντάδες Ευρώ, αφού η άνοιξη είναι η ιδανική εποχή για τέτοιου είδους αρπαχτές!! Προσοχή!! Όλοι έχουμε τη νοημοσύνη να αντιληφθούμε ποιες προτάσεις είναι κάπως αξιόπιστες και ποιες μπορούμε να εφαρμόσουμε, έστω για αρχή!! Οι καιροί είναι δύσκολοι και πονηροί και επιβάλλουν απόλυτη φειδώ σε αυτές τις πρωτοβουλίες!! Αυτά τα ολίγα έγραψα με αφορμή τη ρημάδα τη δίαιτα, που ξεκίνησα πριν μία εβδομάδα (των παθών), αλλά με πλήρη αισιοδοξία για την έκβαση του εγχειρήματος!! Το "Στούντιο Φούσκοι" δεν παίζεται εδώ και χρόνια στην τηλεόραση, οπότε δε βλέπω το λόγο να το αναπαράγω ο ίδιος, γιατί προς τα εκεί κατευθυνόμουν!! Ουφ, κουράστηκα με το γράψιμο!! Πάω μια βόλτα στην κουζίνα!! Μην ανησυχείτε!! Το ψυγείο είναι άδειο και αποτελεί πλήρως ελεγχόμενη ζώνη!! Βρε, πού καταντήσαμε!! Καλό σας Σαββατοκύριακο!!

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

ΤΑ ΤΙΠΑΚΙΑ! 3


Νέα, «ολόφρεσκα» τιπάκια εισβάλλουν στις οθόνες σας!! Υποδεχθείτε τα!!

 

Είναι λίγο δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο να συμβεί το μπέρδεμα των βραστών με τα ωμά αυγά! Κανένα πρόβλημα!! Αρκεί απλώς να τα περιστρέψετε σαν τη σβούρα (θυμάστε αυτό το παιχνίδι;)  και  θα ολοκληρώσετε το τεστ με μια  και μόνη παρατήρηση: Όσα  περιστρέφονται αργά και κάπως… αρτσούμπαλα είναι τα ωμά, ενώ εκείνα που γυρίζουν γρήγορα και σταθερά είναι τα βρασμένα!! Φροντίστε, ωστόσο, το πείραμα να γίνει πάνω σε  μεγάλο τραπέζι και χωρίς τραπεζομάντηλο με όλη τη δέουσα προσοχή, αλλιώς θα ανοίξετε καινούργιες ιστορίες σφουγγαρίσματος και πλυσιμάτων, οπότε «θα πάτε για αυγά και θα βγείτε κουρεμένοι»!!

 

Το κόκκινο κρασί είναι ευεργετικό για τον ανθρώπινο οργανισμό, όταν καταναλώνεται με μέτρο, ενώ μας κάνει και πιο ευδιάθετους, όταν προσεγγίζουμε το τελευταίο!! Μπορεί, φυσικά να αποβεί και εφιάλτης, αν πάρει τη μορφή…λεκέ στο αγαπημένο μας ρούχο ή τραπεζομάντηλο!! Μην πανικοβάλλεστε, ακόμη κι αν πρόκειται για ευαίσθητα υφάσματα!! Απλά, θα τα βρέξετε πολύ καλά με λευκό οινόπνευμα, μέχρι να δείτε το λεκέ να διαλύεται σιγά-σιγά. Έπειτα, θα ολοκληρώσετε την απομάκρυνση των υπολειμμάτων  με τη χρήση λευκού ξιδιού. Τέλος, θα πλύνετε το ύφασμα σύμφωνα με τις οδηγίες, που αναγράφονται!!

 

 

Όσοι ασχολούνται τακτικά με το χώρο της μαγειρικής, μάλλον θα το ξέρουν: προσθέτοντας λίγες σταγόνες γάλα στο κουνουπίδι που βράζουν, αυτό θα γίνει πιο λευκό και επομένως, πιο ευπαρουσίαστο στο τραπέζι. Κάποιοι υποστηρίζουν, ότι το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με τη χρήση λεμονιού αντί  γάλακτος, αλλά προσωπικά δεν το δοκίμασα ακόμα!!

 

Υπάρχουν στιγμές στη καθημερινή μας ζωή, που θέλουμε να περάσουμε πιο απαρατήρητοι!! Κάποιες από αυτές αναφέρονται στην κρεβατοκάμαρά μας και σε όλες τις…δραστηριότητές μας εκεί (πονηρές και μη)!! Για να μη βγάζουμε…δελτίο τύπου στην κουτσομπόλα γειτόνισσα ή την πεθερά μας, υπάρχει απλή λύση εξάλειψης των τριγμών του κρεβατιού χωρίς να προβούμε σε αντικατάστασή του!! Απλούστατα, θα προμηθευτούμε ένα σπρέυ σιλικόνης από ένα κατάστημα χρωμάτων-σιδηρικών. Θα αφαιρέσουμε σεντόνια, στρώματα και υποστρώματα και θα εντοπίσουμε τις κλειδώσεις του κρεβατιού. Ένα σχολαστικό ψέκασμα με το προαναφερόμενο σπρέυ σ’αυτές θα μας εξασφαλίσει την απαιτούμενη ησυχία για πολύ καιρό!! Προσοχή!! Η λύση αυτή δεν εφαρμόζεται σε φθορά του κρεβατιού από έντονες κινήσεις και χοροπηδήματα!! Εκεί, καταφεύγουμε  σε μαραγκό ή πάμε κατευθείαν για καινούργιο!!

 

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΠ ΚΑΡΕ 3 Το "άλλο" κουτί


Όσο ζω, μαθαίνω κι όσο μαθαίνω εκπλήσσομαι ολοένα και περισσότερο με όσα δε γνώριζα!! Κάπως έτσι σκέφτηκα, όταν  το βλέμμα μου έπεσε σε μια βιτρίνα με διακοσμητικά είδη κατά τη βόλτα μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.  Έψαχνα κάποια αντικείμενα, για να ομορφύνουν το σύνθετο του καθιστικού και, ω του θαύματος, είδα την επεξηγηματική ταμπελίτσα: «θήκη για 8 προφυλακτικά»!! Ναι, καλά διαβάζετε!! Και εγώ δεν το πίστευα πώς ο ανθρώπινος νους επιστράτευσε όλες τις επιταγές του σύγχρονου design, για να κατασκευάσει αυτό το κατά τα άλλα καλαίσθητο μικρό  inox κουτί, που θα μπορούσε να τοποθετηθεί άνετα ως διακοσμητικό στο κομοδίνο της κρεβατοκάμαρας. Αν μάλιστα έλειπε η πινακίδα, θα μπορούσε κάλλιστα να εκληφθεί, ότι «εξυπηρετεί» και άλλους χώρους, όπως το γραφείο ενός στυλάτου επιχειρηματία ή το βοηθητικό τραπεζάκι του σαλονιού!!  Η ανθρώπινη φαντασία μεγαλουργεί μπροστά στη δημιουργία νέων τεχνητών αναγκών και στην προσπάθεια απόκτησης χρήματος από την πώληση τέτοιων «διακοσμητικών»!! Το κλασικό κουτάκι των προφυλακτικών είχε πάντα τη θέση του στην τσέπη κάποιου αντρικού μπουφάν ή παντελονιού ή ακόμη και σε μια γυναικεία τσάντα (για όσες κυρίες ήθελαν να πάρουν πιο ενεργή στάση στην προφύλαξή τους)!! Πάει κι αυτό!! Με την όμορφη αυτή θήκη τα κρυφά γίνονται φανερά και νέα αντικείμενα διεκδικούν το χώρο του σπιτιού ενός εργένη (και όχι μόνο) με ίσες αξιώσεις με τη θήκη των σουβέρ για τα ποτήρια!! Μάλιστα οι σχεδιαστές φρόντισαν να κάνουν το αντικείμενο αυτό όσο πιο χρηστικό γίνεται δίνοντας χωρητικότητα 8 προφυλακτικών, ώστε να μην ξεμείνει κανείς ποτέ ή τέλος πάντων να έχει όλα τα εχέγγυα για…ατέλειωτη ευχαρίστηση (κάτι σαν το Νεσκαφέ)!! Ήμαρτον!! Δεν μπήκα στον πειρασμό να ρωτήσω την τιμή του…διαφορετικού αυτού κουτιού, αν και είμαι σίγουρος, ότι θα είναι αρκετά υψηλή, δεδομένου, ότι κάθε αντικείμενο design ή / και gadget υπερτιμολογείται!! Πάντως, μπορώ να σας διαβεβαιώσω, ότι θα προτιμηθεί από μερικά άτομα ως δώρο στην επερχόμενη γιορτή του αγίου Βαλεντίνου (μια ακόμη μέρα τεχνητής διέγερσης του καταναλωτισμού)!! Ίσως, έτσι σκέφτηκε και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος διακοσμητικών ειδών, που ενδεχομένως ελπίζει να ισοφαρίσει μ’αυτόν τον τρόπο τη μείωση από τις πωλήσεις πιο…συμβατικών αντικειμένων. Για να προσθέσω και εγώ το λιθαράκι από τις γνώσεις του μάρκετινγκ, που σπούδασα, προτείνω στην κατασκευάστρια εταιρεία να διαθέσει τη θήκη προφυλακτικών και σε άλλα υλικά (π.χ. δέρμα), ώστε να την κάνει ακόμη πιο πολυτελή και να στοχεύσει σε ευρύτερο target group!! Για φορητή θήκη δεν το συζητώ καν, απλά διότι υπάρχει εδώ και χρόνια. Πάντως να επισημάνω, με μια δόση χιούμορ, ότι το πλέον οικολογικό είναι το κλασικό κουτάκι, καθότι χαρτονένιο!! Τέλος, θα ήθελα να πω, ότι η διεύθυνση του καταστήματος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου!! Χαίρετε!!

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2008

Σκέψεις 3


ΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!

 

Οι μέρες των Χριστουγέννων είθισται να ταυτίζονται με μέρες αγάπης. Πόσο κοντά στην αλήθεια είναι όμως μια τέτοια διαπίστωση? Μήπως συμβαίνει εντελώς το αντίθετο? Καταρχήν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε, ότι όλοι μας έχουμε μικρά ή μεγάλα αποθέματα αγάπης και δυνητικά είμαστε σε θέση να τα διοχετεύσουμε στους συνανθρώπους μας. Μάλιστα αυτά είναι πρακτικά αστείρευτα και η όποια φειδώ επιδεικνύουμε γι’αυτά μόνο αρνητική εικόνα μας προσδίδει. Δεν τίθεται, λοιπόν, θέμα ύπαρξης της αγάπης. Αυτή μπορεί να βρίσκεται πρακτικά παντού, όπου υπάρχει ζωή.

 

Επομένως, στοχεύουμε στο ζητούμενο. Πόσο διατεθειμένοι είμαστε να δώσουμε την αγάπη μας ή να την εκφράσουμε? Εδώ, το κλειδί βρίσκεται πίσω από τη μαγική λέξη, που λέγεται «εγωισμός». Δυστυχώς, πολλοί θεωρούν την εκδήλωση αγάπης προς το συνάνθρωπο ως αδυναμία. Θεωρούν, ότι με αυτό τον τρόπο ανοίγουν μια κερκόπορτα προς τον άλλο, που εκείνος με τη σειρά του θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί, παίζοντας με τα αισθήματα τους και ίσως και καταρρακώνοντάς  τους. Λάθος!! Αλίμονο, αν φερόμαστε τόσο ισοπεδωτικά!! Ναι, οι καιροί έγιναν πονηροί και φυσικά δεν πρέπει να είμαστε ευκολόπιστοι. Ωστόσο, υποτίθεται, ότι με την πάροδο τον ετών θα έχουμε αποκτήσει μία σχετική εμπειρία να κρίνουμε τους συνανθρώπους μας. Εξάλλου, πολλές σχέσεις δοκιμάζονται μέσα από τη διάρκεια του χρόνου πολλαπλά κι έτσι το ξεσκαρτάρισμα γίνεται κάπως ευκολότερο. Ας φροντίσουμε, λοιπόν, όλοι να παραμερίζουμε τον εγωισμό και να οξύνουμε την κρίση μας, για να επωφεληθούμε στο μέγιστο από ένα ισορροπημένο ισοζύγιο αγάπης.

 

Μια ακόμη μαγική λέξη, που έχει πάλι να αντιμετωπίσει την αλλοτρίωση των σχέσεων από τον εγωισμό είναι «η συγχώρεση». Εδώ και αν δεν έχουμε συναντήσει όλοι μας άπειρα παραδείγματα, όπου φιλίες, σχέσεις κάθε είδους (ερωτικές, οικογενειακές κλπ.) κλονίζονται για μεγάλα χρονικά διάστημα ή και παντοτινά, απλά και μόνο επειδή κανένα από τα εμπλεκόμενα μέρη δεν έδειξε έστω και τη σχετική διάθεση για να συγχωρήσει το άλλο! Τι κρίμα!! Ζούμε σε μια κοινωνία και όχι κάπου απομονωμένα ως ερημίτες!! Αλίμονο, αν  βάζουμε συνέχεια νέα στεγανά στη ζωή μας!! Φυσικά, όσο ζούμε και επικοινωνούμε με τους άλλους είμαστε εκτεθειμένοι σε ενδεχόμενες παρεξηγήσεις  ή ακόμη μπορεί και όντως να αισθανθούμε συχνά προδομένοι ή απογοητευμένοι από το συνάνθρωπό μας. Αυτό είναι φυσικό και αναμενόμενο. Πρέπει να σκεφτούμε ώριμα, να του δώσουμε να καταλάβει πώς αισθανόμαστε και τελικά να τον οδηγήσουμε να συνειδητοποιήσει ο ίδιος το λάθος του, χωρίς να κάνουμε βέβαια και τον υποβολέα!! Έτσι, «επιδιορθώνουμε» και ενισχύουμε κατά μία έννοια τη σχέση. Πολλοί θα ισχυριστούν, ότι «μια φορά μονάχα φτάνει να ραγίσει το γυαλί», όπως λέει και ένα παλιό ελληνικό τραγούδι. Στο χέρι μας, όμως είναι, τουλάχιστον κατά 50%, να κάνουμε το οικοδόμημα της σχέσης μας άθραυστο και μέσα από την αγάπη να οδηγηθούμε στη συγχώρεση, ώστε να ανατροφοδοτηθούμε με αγάπη κ.ο.κ Ένα λεπτό, αλλά σημαντικό σημείο που πρέπει να προσεχθεί εδώ είναι η υπερβολή. Μια εκτεταμένη διαλλακτικότητα και συγχώρεση σε άτομα, τα οποία συστηματικά αποδεικνύουν, ότι δεν είναι διατεθειμένα         να βελτιωθούν και μας κοροϊδεύουν καταχρώμενα της εμπιστοσύνης μας, μπορεί να προκαλέσει τεράστια ζημιά στον ψυχικό μας κόσμο. Είπαμε να δείχνουμε την αγάπη μας, όχι όμως και με τέτοιο κόστος!! Τα όρια είναι σαφώς δυσδιάκριτα και ποικίλλουν για τον καθένα μας. Ας βρούμε μέσα από την καθημερινή τριβή τα δικά μας!

 

Άλλη μία σημαντική παράμετρος στο θέμα έκφρασης των συναισθημάτων μας και στη προκειμένη περίπτωση της αγάπης είναι η αναβλητικότητα. Η τελευταία δεν είναι κακή μόνο στη διεκπεραίωση πρακτικών και επαγγελματικών υποθέσεων. Ποιος ο λόγος να μη δείξουμε την αγάπη μας σήμερα? Τι περιμένουμε ότι θ’αλλάξει αύριο? Η φθορά του χρόνου θα χτυπήσει και τις δικές μας σχέσεις και πολλές φορές θα τις βαλτώσει. Πρέπει και σ’αυτήν την περίπτωση να αντιμετωπίζουμε την κάθε μέρα σα να είναι η τελευταία! Πού ξέρει κανείς, αν αύριο μας δοθεί η ευκαιρία να πούμε στον άλλο πόσο νοιαζόμαστε για εκείνον ή πόσο τον αγαπάμε? Και αν πάλι, κάτι μας έχει πειράξει, σε τι θα ωφελήσει η αναβολή στο ξεκαθάρισμα όσων αισθανόμαστε? Η ζωή είναι στα χέρια μας και πρέπει να αξιοποιήσουμε το γεγονός αυτό, ώστε να τη ζήσουμε πιο έντονα!! Το αύριο δεν είναι εξασφαλισμένο από καμίας ηλικίας άνθρωπο!

 

Μια μεγάλη παγίδα, που δυστυχώς πέφτουμε συχνά όλοι μας, είναι να υποθέσουμε, ότι ο συνάνθρωπος μας γνωρίζει για την αγάπη μας!! Μέγα λάθος, σωστή ανοησία!! Όπως και στον έρωτα, έτσι και στην αγάπη  είναι απαραίτητο να δείξουμε οι ίδιοι ό,τι αισθανόμαστε, γιατί απλά ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά και ίσως να μην αντιλαμβάνεται τα ίδια πράγματα με μας. Επίσης, η ανθρώπινη ψυχολογία απαιτεί τακτικές ενέσεις ενθάρρυνσης, που μπορούν να δοθούν τόσο απλά με την εξωτερίκευση των συναισθημάτων μας!! Δεν είναι τα πάντα στη ζωή τόσο πολύπλοκα!!

 

Τέλος, σημαντικός είναι φυσικά και ο τρόπος με τον οποίο θα δείξουμε την αγάπη μας. Η φαντασία μας μπορεί να πλάσει και τα πιο τρελά σενάρια γι’αυτό. Ωστόσο, ας εκτελέσουμε τα βασικά βήματα και τα άλλα έπονται!! Ένα απλό «σ’αγαπώ», «σ’ευχαριστώ», «συγγνώμη» κλπ. ανοίγει ασφαλώς το δρόμο της προσέγγισης και κερδίζει συχνά τις εντυπώσεις, ίσως και σε σχέση με ένα ακριβό δώρο!! Καλά, μην παρεξηγηθούμε!! Το τελευταίο είναι πάντα ευπρόσδεκτο, αλλά ακόμα κι έτσι θεωρήστε τις παραπάνω προτάσεις την ως την καρτούλα που το συνοδεύει!! Οι απλές αυτές λέξεις είναι η βάση. Μετά ο καθένας μας μπορεί να τις διανθίσει ή να τις συνοδεύσει με ό,τι νομίζει και βέβαια έχει δυνατότητα (υλικά και ψυχικά) να προσφέρει!!

 

 

Και κλείνω τις σκέψεις μου με την προτροπή να δείχνουμε την αγάπη μας σε καθημερινή βάση. Μπορεί οι μέρες των γιορτών να μας ευαισθητοποιούν ιδιαίτερα, αλλά η ζωή είναι 365 μέρες το χρόνο!! Επομένως, η έκφραση της αγάπης πρέπει να γίνει τρόπος ζωής, ώστε όλοι μας να βγούμε πλέον ωφελημένοι και ώριμοι από τη διαδικασία και να απελευθερώσουμε όλο εκείνο τον πλούτο συναισθημάτων, που σίγουρα κρύβουμε μέσα μας!! Δείξτε την αγάπη παντού και πάντα και δε θα χάσετε!! Μην περιμένετε απαραίτητα αντάλλαγμα ή ανταπόκριση!! Η σχέση αυτή δεν είναι εμπορική!! Αν αγαπάτε αληθινά, θα είστε πάντα κερδισμένοι στο παιχνίδι της ζωής!!

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP