Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Η φθήνια...σώζει τον παρά!! 1


Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, η λέξη οικονομία έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, είτε ως αναγκαιότητα είτε ως τρόπος, ώστε να αποκτήσουμε κάποιο αντικείμενο του πόθου! Η στήλη θα σας υποδεικνύει απλές λύσεις για εξοικονόμηση χρημάτων διατηρώντας αξιοπρεπή πάντα επίπεδα ποιότητας προϊόντων-υπηρεσιών. Μοιραστείτε και σεις τις δικές σας προτάσεις, για να βγούμε όλοι πολλαπλά ωφελημένοι!!

 

  • Κοινό μυστικό, το πακέτο (ή αγγλιστί take away) συμφέρει!! Αν είναι φθηνό, ακόμη καλύτερα!! Πάρτε τον καφέ στο χέρι από το «ΦΟΥΡΝΑΚΙ» (Δημ. Γούναρη 38 - Ναυαρίνο) με € 0,80 και απολαύστε τον με θέα τα Ανάκτορα του Γαλέριου απέναντι στα παγκάκια.

  • Φάτε σαν βασιλιάδες και πληρώστε σαν κοινοί θνητοί!!  Εκμεταλλευτείτε τα μενού των καλών εστιατορίων για το μεσημεριανό γεύμα σας από Δευτέρα ως Παρασκευή. Σήμερα, προτείνουμε το εστιατόριο «Συμφωνία» στην οδό Ερμού 21 και Βενιζέλου γωνία, στον 5ο και 6ο όροφο. Το μενού αποτελείται από ατομική σαλάτα (αγγουροντομάτα) , κυρίως πιάτο (μαγειρεμένο, ζυμαρικά κλπ.  ανάλογα με τη μέρα), ένα ποτήρι σαμπάνια και μικρή μερίδα γλυκού. Ρωτήστε για τι περιλαμβάνεται μια συγκεκριμένη μέρα τηλεφωνικά 2310262055. Προσοχή! Η τελική σας χρέωση δε θα είναι € 10,00 , όπως διατυμπανίζει η αφίσα. Χρεώνουν απαραίτητα € 2,50 για νερό-ψωμί. Τελική χρέωση, λοιπόν, € 12,50! Προσέξτε, επίσης, γιατί θα προσπαθήσουν με ποικίλους τρόπους να σας κατευθύνουν στο πιάτα του καταλόγου με ακριβότατες χρεώσεις!

  • Πολλές ποικιλίες ψωμιού από € 0,40, πάστες (καθαρά σαλονικιώτικες με σαντιγί από κρέμα γάλακτος ΜΕΒΓΑΛ, παρακαλώ) σε τιμές € 1,30 και γάλα  (τιμή λίτρου από € 1,00) από τα αρτοζαχαροπλαστεία των Αφών Σταγκίδη. Σε πολλά σημεία ανά την πόλη:
  1. Γεωργίου Ανδρέου 5-  περιοχή ΜΥΛΟΥ
  2. Κωνσταντινουπόλεως 2 -ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ
  3. Ι. Πασσαλίδη 57 – ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
  4. Μαρασλή 55 – ΧΑΡΙΛΑΟΥ
  5. Παπάφη 166 – ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ
  6. Βενιζέλου 67 – ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ
  7. Αγίων Πάντων 64 – ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ.

  

Αυτά για την  ώρα! Η αναζήτηση των οικονομικών προϊόντων συνεχίζεται με ζήλο και θα επανέλθουμε!!

4 σχόλια:

AATON 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:54 π.μ.  

Πολύ καλή η σκέψη...σου εύχομαι καλή επιτυχία στο ψάξιμο.
Επίσης, γράψε να μαθαίνει επιτέλους ΚΑΙ ο Έλληνας, το "To Go".
To GO λέμε στην Αμερική και στον Καναδά, όταν πάρουμε το υπόλοιπο φαγητό μαζί πακεταρισμένο στο σπίτι, αντί να το παρατήσουμε και να φύγουμε.
Ένας λόγος είναι, πως το έχουμε πληρώσει, είναι δικό μας και μας ανήκει μέχρι και το τελευταίο ψίχουλο.
Ο δεύτερος είναι, να μην μπορεί κάποιος μαγαζάτορας να το ξαναχρησιμοποιήσει στον επόμενο πελάτη.
Οι Έλληνες απο συνήθεια, ποτέ δεν παίρνουν το περισσευούμενο φαγητό μαζί. "Τι θα πεί ο κόσμος", "θα μας περάσουν για νηστικούς" και παρόμοια γελοία εγωϊστικά.
Παραγγέλνουν όμως για τριάντα άτομα, γεμίζοντας δυό τραπέζια με φαγητά. Τότε δεν ντρέπονται, ούτε νοιάζονται, για το αν ο κόσμος τους περάσει για σπάταλους..
Με την ακρίβεια που δέρνει την Ελλάδα (ξέχνα τις άλλες χώρες) είναι καιρός να μάθουν οι Έλληνες το "to go"..
Απλό είναι. "Παρακαλώ, πακετάρετέ μου το υπόλοιπο γιατί δεν θα μπορέσω να το φάω όλο, θα το πάρω μαζί μου".
Και όχι γελοίες μαλακίες "τυλίξτε το μου παρακαλώ, είναι για το σκυλάκι μου..."

Jparalias ή απλά...Γιάννης 17 Νοεμβρίου 2008 στις 1:54 π.μ.  

Πάρα πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου!! Το σκεπτικό του "To Go" με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο για τους λόγους που προανέφερες!! Μάλιστα, προσωπικά, έστω και ασυνείδητα, υιοθετώ αυτή τη συμπεριφορά. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω δοκιμάσει στα "καλά" ή "κυριλέ", αν προτιμάς, εστιατόρια φοβούμενος, ότι εκεί θα μου το αρνηθούν! Γενικά, πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία ως λαός, πράγμα δύσκολο, αν κι όχι ακατόρθωτο! Ίσως οι ίδιες οι συνθήκες (ακρίβεια κλπ.) μας οδηγήσουν αναγκαστικά πιο γρήγορα προς αυτή την κατεύθυνση! Μακάρι! Προς το παρόν, πολλοί κάνουν απλά επίδειξη ισχύος, χαραμίζοντας, όπως σωστά διαπίστωσες, μεγάλες ποσότητες τροφίμων... Θα συνεχίσω το ψάξιμο, όσο μπορώ, για μεγάλη γκάμα προϊόντων και ασφαλώς χωρίς να μασάω τα λόγια μου ή να ωραιοποιώ τα πράγματα! Δε θα πάψω ακόμη και να απομυθοποιήσω καθιερωμένα μαγαζιά ή φίρμες! Αυτό μου είναι εύκολο, 1) γιατί λέω την αλήθεια, όσο κι αν αυτή πονάει και ενοχλεί & 2) δεν τα "παίρνω" από πουθενά! Αντίθετα, θέλω μόνο να προσφέρω...

maria 20 Νοεμβρίου 2008 στις 2:29 π.μ.  

καλό!
Μου άρεσε και θα πάω να δοκιμάσω.
και μου άρεσε και η ιδέα του αατον αν και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να το κάνω

AATON 24 Νοεμβρίου 2008 στις 10:11 μ.μ.  

Κανείς δεν μπορεί να σου αρνηθεί, το να πάρεις το φαγητό σου μαζί, πακεταρισμένο.
Ο μόνος που δεν σ' αφήνει να το κάνεις, είναι ο εγωϊσμός σου. Ντρέπεσαι.
Ντρέπεσαι, μην σε περάσουν για νηστηκό, ή τι θα πεί ο κόσμος.
Κάτι που πληρώνω, απαιτώ και είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου, να το πάρω μαζί μου σε πακέτο, και να το απολαύσω μετά στο σπίτι μου, όποτε εγώ θελήσω.
Εάν κάποιος μου πεί πως δεν μπορώ, τότε έχω το δικαίωμα να του ζητήσω να το αφαιρέσει απο τον λογαριασμό.

Ένα απο τα δύο, και θα πρέπει να διαλλέξει...πιστέψτε με.

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP