Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 1. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 1. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 12 Μαΐου 2009

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ 1

Προκειμένου να αυξήσω στο έπακρο τη χρησιμότητα αυτού του ιστολογίου, αποφάσισα να σας αναφέρω κατά διαστήματα διάφορες σύντομες προτάσεις με τα συν και τα πλην τους, χωρίς να γίνεται πάντα εκτενής παρουσίαση μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος. Φυσικά, περιμένω πάντα τα δικά σας σχόλια και ιδέες!!

Σήμερα, ωστόσο, θα πρωτοτυπήσω!! Με αφορμή το πρόσφατο ταξίδι - αστραπή στην Αθήνα, θα σας μεταφέρω κάποιες προτάσεις, που αφορούν την πρωτεύουσα!! Και ξεκινάμε με μια δοκιμασμένη πρόταση για μεσημεριανό φαγητό. Στον αριθμό 15 της οδού Βαλαωρίτου θα βρείτε δύο πολύ γνωστά μαγαζιά, που στην ουσία ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη. Πρόκειται για την πλέον γνωστή στους Αθηναίους Brasserie Valaoritou και το Sofia's. Δημοφιλέστατοι χώροι για καφέ και ένα ποιοτικό γεύμα ως ανάπαυλα στο φορτωμένο καθημερινό σας πρόγραμμα στο κέντρο της Αθήνας ή απλά ως επισφράγισμα της μέρας. Προτιμήσαμε το δεύτερο (Sofia's - τηλ. 2103641530) για το "ζεστό" του περιβάλλον, αφού η διακόσμησή του είναι ένας ωραίος συνδυασμός τρατορίας και μπακάλικου με ράφια γεμάτα από προϊόντα, που προέρχονται από συνεταιρισμούς από όλη τη χώρα και φυσικά είναι και προς πώληση!! Δοκιμάστε ανεπιφύλακτα τα πιάτα ημέρας (τα κανελόνια μας είχαν "σπιτική" νοστιμιά) , φρέσκες σαλάτες ή απλά ένα γλυκό. Αν έρθετε γύρω στις 14:00 (ώρα αιχμής) μάλλον θα περιμένετε αρκετά, για να εξυπηρετηθείτε και η οχλαγωγία είναι δεδομένη!! Αν πάλι, θέλετε να επισκεφθείτε το διάσημο Zonar's λίγο παρακάτω, στην Πανεπιστημίου, δοκιμάστε τα υπέροχα γλυκά του και από καφέδες τον ομώνυμο κρύο με λικέρ τριαντάφυλλο και σπόρους από ρόδι. Απλά θεϊκός!! Ωστόσο, οι τιμές είναι αλμυρές, αλλά, η εμπειρία αξίζει (συμβουλή: πάρτε τις πάστες πακέτο, για να γλυτώσετε ακόμη υψηλότερη χρέωση).

Αν ο δρόμος σας φέρει στους Ορίζοντες Λυκαβηττού (τηλ. 2107210701) , παραγγείλετε οπωσδήποτε για ορεκτικό τις «5 παραδοσιακές γεύσεις του Γιάννη Μπαξεβάνη». Πρόκειται για μικρές μερίδες ελληνικών αγαπημένων συνταγών στην τιμή των 15 €. Θα γευτείτε λαχανοντολμάδες με θαλασσινά, χορτοκεφτέδες, ντοματοκεφτέδες, γαριδάκι-γιουβέτσι, αλλά και πατάτες «πενταράτες» Νάξου (μιαμ-μιαμ)!! Μια ενδιαφέρουσα πρόταση είναι η επιλογή ενός εκ των δύο διαφορετικών μενού των δύο ατόμων που περιλαμβάνουν σαλάτα, ορεκτικά, κυρίως πιάτο, επιδόρπιο και (συγκεκριμένο) κρασί, με 40€ το άτομο. Οι επιλογές κρασιού στον κατάλογο είναι πολλές και θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς, ακόμη κι αν περιοριστείτε σε ποτήρι και όχι φιάλη!! Η θέα και καλή ποιότητα φαγητού αποζημιώνουν την όποια οικονομική...αφαίμαξη, ενώ μην ξεχάσετε να σας αφαιρεθεί από το λογαριασμό του γεύματος η αξία των εισιτηρίων του τελεφερίκ (6 Ευρώ ανά άτομο) με την προσκόμιση των κουπονιών που σας έδωσε η ταμίας πριν ανεβείτε.

Αφήστε στην άκρη τα "φιρμάτα" ονόματα, αν θέλετε να παρακολουθήσετε κάποια θεατρική παράσταση!! Σας μιλάει ένας παθών!! Το "από μακριά" στο "μικρό Παλλάς" αποδείχθηκε πολύ κατώτερο των προσδοκιών μας, αφού η αλληγορική σημασία του "περνούσε" με τον πλέον σαχλό τρόπο στο κοινό!! Οι ερμηνείες των Θοδωρή Αθερίδη, Σμαράγδας Καρύδη κ.ά ήταν μετριότατες, με φωτεινή εξαίρεση το Γιώργο Καπουτζίδη. Αντίθετα, ενθουσιαστήκαμε από το μεστό περιεχόμενο του έργου "Bedtime stories" στο απλό και φιλικό χώρο του θεάτρου Παραμυθιάς (Παραμυθιάς 27, Κεραμεικός, 2103457904). Πέντε ταλαντούχοι νέοι ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, υπενθυμίζοντας, ότι το μέλλον του θεάτρου στην Ελλάδα είναι σαφώς πολλά υποσχόμενο!!

Ωστόσο και οι πιο ήρεμες βραδιές στο ξενοδοχείο στην Αθήνα απέβησαν οάσεις χαλάρωσης με την επιλογή κατάλληλου ραδιοφωνικού σταθμού. Αν είστε φαν του έντεχνου τραγουδιού ο Μελωδία (99,2 FM) και ο "Δίεση" (101,3 FM) θα σας κρατήσουν υπέροχη συντροφιά. Για τους φίλους της μουσικής των '80s μονόδρομος είναι ο BlueSpace (107,2 FM) με αμιγώς διαμορφωμένο πρόγραμμα με τα αντίστοιχα τραγούδια κι όχι συνονθύλευμα αυτών (όπως κατέληξε πια ο "δικός μας" RSO 91,7)!! Κάποιες τέτοιες μελωδίες πετύχαμε και στο Ράδιο Άστυ (90,6 FM) τις πρώτες πρωινές ώρες. Τα λαϊκά άσματα έχουν την τιμητική τους μέσα από τον ΟΑΣΙΣ 88 FM και DERTI (98,6 FM). Εδώ μας άρεσε περισσότερο η πρώτη επιλογή λόγω μετάδοσης πιο διαχρονικών τραγουδιών Οι "ροκιές" του RED 96,3 FM ήταν περισσότερο του γούστου μας σε σχέση με τον 96,9 ROCK FM, αλλά μάλλον σ'αυτήν την περίπτωση επιμένουμε σαλονικιώτικα!!

Τέλος, αν θέλετε να...ευθυμήσετε, γνωρίστε την απόλυτη τηλεοπτική παρακμή μέσα από το Τηλεφώς, σκηνές του οποίου μεταδίδει συχνά και η εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη!!

Αυτά για την ώρα και επανερχόμαστε στα δικά μας από την επόμενη κιόλας ανάρτηση!! Να περνάτε όλοι καλά!!





Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΟΧΕΙΡΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 1


Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

 

Οι τελευταίες μέρες του χρόνου μου προκαλούν μια μελαγχολία. Είναι η ώρα του απολογισμού. Γεγονότα, πράξεις, εκτιμήσεις μπαίνουν στη ζυγαριά, η οποία θα δείξει το ακριβοδίκαιο αποτέλεσμα στη σχέση στόχων – επιτευγμάτων. Μια διαδικασία, που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο και διακόπτεται από αναλαμπές αναμνήσεων καλών ή κακών, οι οποίες έδωσαν το δικό τους στίγμα τη χρονιά που πέρασε και παράλληλα την έκαναν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Ωστόσο, δεν παρεκκλίνω!! Επιδίδομαι σε μια νοητή σημείωση των θετικών και αρνητικών στοιχείων. Βαθειά μέσα μου ελπίζω, πως το πρόσημο της εξίσωσης θα είναι θετικό, πως ό,τι κι αν πέρασα είχε ένα αίσιο τέλος και άξιζε τον κόπο!! Σε αντίθετη περίπτωση, ίσως προσωρινά κρύβομαι πίσω από δικαιολογίες ανυπέρβλητων εμποδίων – αναποδιών, όταν διαπιστώνω, ότι πάλι δεν έφτασα στο επιθυμητό σημείο. Μια διαδικασία ψυχοφθόρα και οδυνηρή, αλλά άκρως απαραίτητη, αφού θα αποτελέσει τη βάση για τη χάραξη της πορείας την καινούργια χρονιά. Προς στιγμή νιώθω, ότι πνίγομαι, με κυριεύει ένα άγχος, που βασανιστικά ξυπνάει μια πρόσκαιρη, ευτυχώς, τάση ηττοπάθειας. Τελικά τι κατάφερα φέτος? Μήπως λίγο-πολύ σκέφτομαι και κάνω τα ίδια πράγματα κάθε χρόνο? Μήπως η πορεία της ζωής μου μοιάζει σαν τρέξιμο σε διάδρομο γυμναστικής, όπου τρέχω, αλλά στην ουσία δεν προχωράω? Ας είμαι ψύχραιμος! Η ζωή είναι ένα συνεχές αλισβερίσι, όπου δίνεις και παίρνεις, είναι ένα ταξίδι, όπου χαίρεσαι όχι μόνο τον προορισμό, αλλά και τη διαδρομή! Και φυσικά το ανέλπιστο θα την κάνει κατά διαστήματα πιο ενδιαφέρουσα! Ας προσπαθήσω, λοιπόν, να αποκομίσω τα μέγιστα οφέλη από τον απολογισμό. Μέσω αυτού θα γυρίσω σελίδα και ν’ανοίξω ένα νέο κεφάλαιο στο βιβλίο της ζωής μου. Ναι, σίγουρα θα θέσω κάποιους στόχους, που εν μέρει θα είναι ίσως ίδιοι με τους περσινούς, αλλά οπωσδήποτε θα κινούνται στα όρια του ρεαλισμού. Είναι κακό να αεροβατείς και να κινείσαι στη σφαίρα του φανταστικού! Ωστόσο, στο σχεδιασμό σου επιβάλλεται να αφήσεις τον απαραίτητο χώρο για τα όνειρα!! Αυτά θα σε τροφοδοτούν και θα σε κάνουν κάποιες φορές να υπερβάλλεις εαυτόν για να πετύχεις τους στόχους σου. Οι μικρές ώρες, όπου το σκοτάδι καλύπτει τα κακώς κείμενα και η ηρεμία της νύχτας ευνοεί την περισυλλογή είναι η ιδανική στιγμή για τον απολογισμό. Το μυαλό απαλλάσσεται από το στρες και τις έννοιες της μέρας και βρίσκεται σε πλήρη εγρήγορση για οποιαδήποτε πνευματική διαδικασία. Το ρολόι δείχνει περασμένες τρεις και «πιάνω» τον εαυτό μου να βρίσκεται σε υπερένταση. Ο απολογισμός έχει πραγματοποιηθεί και οι στόχοι τέθηκαν, όχι στο χαρτί, αλλά στο μυαλό. Εξάλλου, πρόκειται για μια διεργασία καθαρά προσωπική. Αυτό δεν θα αποτελέσει αφορμή να ξεχάσω, να παραλείψω κάτι από αυτά που σχεδίασα. Αν έκανα κάτι τέτοιο, θα κορόιδευα  εμένα τον ίδιο, πράγμα που θα σήμαινε έλλειψη αυτοεκτίμησης. Στην ουσία υπέγραψα μια συμφωνία για τη βελτίωση της προσωπικότητας και της ποιότητας ζωής μου. Δε θα ήταν χαζό να την αθετήσω? Μένει μόνο μια ευχή: να είμαι γερός και δυνατός, ώστε να ανταποκριθώ στο στόχο μου χωρίς να συναντήσω  αναποδιές, όπως πολύ εύστοχα μου ευχήθηκε η φίλη μου, η Ελένη. Σε τελική ανάλυση, καλώς εχόντων των πραγμάτων, σε ένα χρόνο θα κληθώ να κάνω το νέο απολογισμό! Και η ζωή συνεχίζεται! Και η ζωή είναι ωραία! Βάλτε όποιον επίλογο θέλετε εσείς!!

 

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Τα τιπάκια! 1


Όχι, δεν κάναμε ορθογραφικό λάθος!! Εδώ μιλάμε για μικρές συμβουλές (tips) και άρα χαϊδευτικά…τιπάκια!!

 

·         Μην πετάτε τα παραγινωμένα φρούτα! Χτυπήστε τα στο μπλέντερ, ώστε να γίνουν μια υπέροχη σως, που θα γαρνίρει το γιαούρτι ή ακόμη και το παγωτό σας με τον πλέον  υγιεινό τρόπο, χωρίς να καταφύγετε σε τυποποιημένα θερμιδογόνα σιρόπια με χρωστικές ουσίες.

 

·         Για ευπαρουσίαστα, «κρυστάλλινα» παγάκια χρησιμοποιήστε…βραστό νερό! Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, όταν το νερό ζεσταίνεται αποβάλλονται στοιχεία, που προκαλούν τη θόλωση κι έτσι τα παγάκια που προκύπτουν  είναι διάφανα!

 

·         Όταν ψήνετε μπιφτέκια, μην τα ζουλάτε με τη σπάτουλα νομίζοντας ότι ψηθούν γρηγορότερα. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να βγάλετε το ζωμό από μέσα τους με αποτέλεσμα να στεγνώσουν! Προσοχή και με το μαλακό, λοιπόν, αν τα θέλετε πάντα ζουμερά!!

 

·         Αναγκαίο κακό: βούλωσε η καφετιέρα λόγω αλάτων από τη συχνή χρήση! Κανένα πρόβλημα! Μην καταφεύγετε αμέσως στα χημικά διαλύματα καθαρισμού! Γεμίστε την με νερό, προσθέστε 2 κουταλιές μαγειρικής σόδας, βάλτε τη σε λειτουργία και περιμένετε να περάσει όλο το υγρό μέσα στην κανάτα της. Αν χρειαστεί, επαναλάβετε απλά τη διαδικασία.

 

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Η φθήνια...σώζει τον παρά!! 1


Στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε, η λέξη οικονομία έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, είτε ως αναγκαιότητα είτε ως τρόπος, ώστε να αποκτήσουμε κάποιο αντικείμενο του πόθου! Η στήλη θα σας υποδεικνύει απλές λύσεις για εξοικονόμηση χρημάτων διατηρώντας αξιοπρεπή πάντα επίπεδα ποιότητας προϊόντων-υπηρεσιών. Μοιραστείτε και σεις τις δικές σας προτάσεις, για να βγούμε όλοι πολλαπλά ωφελημένοι!!

 

  • Κοινό μυστικό, το πακέτο (ή αγγλιστί take away) συμφέρει!! Αν είναι φθηνό, ακόμη καλύτερα!! Πάρτε τον καφέ στο χέρι από το «ΦΟΥΡΝΑΚΙ» (Δημ. Γούναρη 38 - Ναυαρίνο) με € 0,80 και απολαύστε τον με θέα τα Ανάκτορα του Γαλέριου απέναντι στα παγκάκια.

  • Φάτε σαν βασιλιάδες και πληρώστε σαν κοινοί θνητοί!!  Εκμεταλλευτείτε τα μενού των καλών εστιατορίων για το μεσημεριανό γεύμα σας από Δευτέρα ως Παρασκευή. Σήμερα, προτείνουμε το εστιατόριο «Συμφωνία» στην οδό Ερμού 21 και Βενιζέλου γωνία, στον 5ο και 6ο όροφο. Το μενού αποτελείται από ατομική σαλάτα (αγγουροντομάτα) , κυρίως πιάτο (μαγειρεμένο, ζυμαρικά κλπ.  ανάλογα με τη μέρα), ένα ποτήρι σαμπάνια και μικρή μερίδα γλυκού. Ρωτήστε για τι περιλαμβάνεται μια συγκεκριμένη μέρα τηλεφωνικά 2310262055. Προσοχή! Η τελική σας χρέωση δε θα είναι € 10,00 , όπως διατυμπανίζει η αφίσα. Χρεώνουν απαραίτητα € 2,50 για νερό-ψωμί. Τελική χρέωση, λοιπόν, € 12,50! Προσέξτε, επίσης, γιατί θα προσπαθήσουν με ποικίλους τρόπους να σας κατευθύνουν στο πιάτα του καταλόγου με ακριβότατες χρεώσεις!

  • Πολλές ποικιλίες ψωμιού από € 0,40, πάστες (καθαρά σαλονικιώτικες με σαντιγί από κρέμα γάλακτος ΜΕΒΓΑΛ, παρακαλώ) σε τιμές € 1,30 και γάλα  (τιμή λίτρου από € 1,00) από τα αρτοζαχαροπλαστεία των Αφών Σταγκίδη. Σε πολλά σημεία ανά την πόλη:
  1. Γεωργίου Ανδρέου 5-  περιοχή ΜΥΛΟΥ
  2. Κωνσταντινουπόλεως 2 -ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ
  3. Ι. Πασσαλίδη 57 – ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ
  4. Μαρασλή 55 – ΧΑΡΙΛΑΟΥ
  5. Παπάφη 166 – ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ
  6. Βενιζέλου 67 – ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ
  7. Αγίων Πάντων 64 – ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ.

  

Αυτά για την  ώρα! Η αναζήτηση των οικονομικών προϊόντων συνεχίζεται με ζήλο και θα επανέλθουμε!!

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

ΣΤΟΠ ΚΑΡΕ 1



ΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙ

Το παγκάκι. Ο χώρος της περισυλλογής, της  πολύωρης κουβέντας με τον κολλητό/κολλητή μας για επίλυση κυρίως συναισθηματικών προβλημάτων, η απαραίτητη στάση του ζευγαριού ν’απολαύσει το ηλιοβασίλεμα ή να αφουγκραστεί τους ήχους της πόλης, η ανάπαυλα του ηλικιωμένου ή ακόμη και η προσωρινή στέγη στους clochard της πόλης! Όπως και να το δει κανείς, είναι πράγματι μαγικό, πώς ένας τόσο μικρός χώρος, μπορεί να λειτουργήσει με πολλαπλούς τρόπους και μάλιστα να χαραχθεί στη σκέψη μας. Μηνύματα αγάπης, απόγνωσης και αμπελοφιλοσοφίες, μαρτυρίες για εφηβικούς και μη έρωτες, που ίσως έσβησαν στο βάθος του χρόνο ή εξελίχθηκαν σε μια αιώνια δέσμευση, όλα τα περιμένει κανείς από το ταπεινό παγκάκι, το οποίο ίσως και συνειρμικά, φέρνει στο προσκήνιο πολλές φορές εικόνες ή σκέψεις, που «πνίξαμε» μέσα μας…

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Θεάματα και θάματα!! 1


Με αφορμή την προβολή της ταινίας του Γούντι Άλεν «Matchpoint» σήμερα το βράδυ από τον ΑΝΤ1, μπήκα στον πειρασμό να σχολιάσω την νέα ταινία του «Vicky, Cristina, Barcelona»,  η οποία προβάλλεται εδώ και λίγο καιρό στους κινηματογράφους της πόλης μας. Η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από δύο όμορφες Αμερικανίδες, τη Βίκυ και τη Κριστίνα, που περνούν το καλοκαίρι τους στη  Βαρκελώνη. Διαμετρικά αντίθετοι χαρακτήρες, η πρώτη σοβαρή στα πρόθυρα του γάμου και η δεύτερη σεξουαλικά απελευθερωμένη, φαίνεται να μην έχουν τίποτα κοινό. Τότε εισβάλλει στη ζωή τους ο γοητευτικός Ισπανός ζωγράφος Χουάν Αντόνιο, για να τις αναστατώσει όντας όμως ακόμη στενά δεμένος με την πρώην σύζυγό του.

 

Ο ιδιοφυής Γούντι σκηνοθετεί με απλότητα  αυτήν την ταινία προσφέροντας άφθονες στιγμές εκλεπτυσμένου χιούμορ συνδυάζοντας το ερωτικό, το κωμικό και το δραματικό στοιχείο σε σωστές αναλογίες. Επιπλέον, οι ερμηνείες ενός τόσο «δυνατού» καστ ενισχύουν το αποτέλεσμα. Ωστόσο, το τελικό αποτέλεσμα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του θεατή, που περιμένει από το συγκεκριμένο σκηνοθέτη να ξεπεράσει την προηγούμενη φιλμογραφία του. Επαναλαμβανόμενα μοτίβα, ίσως σε μερικά σημεία κουραστικοί ρυθμοί και χλιαρό τέλος δεν είναι στοιχεία που θα περιέγραφαν το Γούντι Άλεν. Κι όμως, έτσι συμβαίνει στην περίπτωση της συγκεκριμένης ταινίας. Οι ωραίες παρουσίες των ηθοποιών, οι ζεστές αποχρώσεις του ισπανικού τοπίου, όπως απεικονίζεται μέσα από την ταινία, ευαρεστούν, αλλά δεν «γεμίζουν» τον απαιτητικό θεατή. Με μεγάλη μου έκπληξη, θα περίμενα η ταινία να αναδεικνύει τη μαγεία και τη ζεστασιά της καταλανικής πρωτεύουσας, αλλά αντίθετα,  δεν εμφανίζονται παρά ψήγματα του «αέρα» της. Ευτυχώς, προβάλλεται κάπως περισσότερο η επαρχία και τα πλάνα παραπέμπουν στο καυτά ισπανικά καλοκαίρια. Αξίζει, λοιπόν, να δούμε την ταινία; Ίσως, αν θέλουμε να περάσουμε ευχάριστα την ώρα μας, αλλά έχοντας υπόψη να κρατήσουμε χαμηλά τις υπερβολικές μας λόγω Γούντι Άλεν προσδοκίες. Οι τελευταίες σε συνδυασμό με την άριστη προώθηση της ταινίας (διαφήμιση, θετικές κριτικές επαγγελματιών κλπ.) προκάλεσαν κοσμοσυρροή και αποπροσανατόλισαν τον κόσμο από την πιο πεζή τελικά πραγματικότητα, η οποία υπαγορεύει τη σαφή ανωτερότητα του «Matchpoint»… 

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP