Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Τα νέα του Τζονάκου 2 - Οκτώβριος 2008

Οκτώβριος, λοιπόν!! Κι αν σε άλλους φέρνει στο νου καταστάσεις τύπου Oktoberfest ήτοι φιέστες και κατανύξεις σε ρυθμούς αλκοόλ, σ’εμένα χτύπησε κόκκινος συναγερμός!! Τι σας έλεγα για νέα ξεκινήματα, στόχους και προσδοκίες? Από κάπου πρέπει να ξεκινήσω! Ο Σεπτέμβριος με τα κύματα…καλοκαιρίας διανθισμένα από κάποιες βροχές ως διαλλείματα δροσιάς με αποσυντόνισε πλήρως δίνοντας το τέλειο άλλοθι να φέρω στην επιφάνεια το διαχρονικό χαρακτηριστικό ενός γνήσιου Έλληνα: την αναβλητικότητα!! Ναι, είμαι σίγουρος, ότι τώρα δα χαμογελάσατε και σεις κάνοντας τον παραλληλισμό με τον εαυτό σας!! Διάλεξα, λοιπόν, να ξεκινήσω από τα πιο εύκολα πράγματα, έτσι, για προθέρμανση, μέχρι να ανακτήσω το μέγιστο της ενεργητικότητάς μου (…ξαναγελάσατε?)!!

Η αρχή, λοιπόν, ορίστηκε από το χώρο που περνάω αρκετές ώρες της ημέρας και δεν είναι άλλος από το σπιτάκι μου!! Όσο κι αν το υποκοριστικό αντιπροσωπεύει λίγο-πολύ τις διαστάσεις του, σας διαβεβαιώνω, ότι άνοιξα «το κουτί της Πανδώρας»!! ΟΛΟΙ οι χώροι χρήζουν αναδιοργάνωσης, ώστε να εξοικονομηθεί και το τελευταίο τετραγωνικό εκατοστό (ζούμε σε μια καταναλωτική κοινωνία βλέπετε). Καθότι είμαστε και ρεαλιστές, αν και ενίοτε ονειροπόλοι, γνωρίζουμε, ότι όλα τα ωραία χρειάζονται και αντίστοιχα χρήματα!! Νάτος, ο περιορισμός!! Επομένως, θα ξεκινήσω από τακτοποίηση ντουλαπιών, προσθήκη ραφιών, ταξινόμηση αντικειμένων (κάτι σαν Μπρι στις Desperate Housewives” ) και θα συνεχίσω με την αντικατάσταση του υφάσματος στον καναπέ του σαλονιού ίσως και αγορά νέων σετ κρεβατιού. Οι πιο μεγαλόπνοες αγορές επίπλων ή gadget των οποίων δηλώνω αμετανόητος fan, θα περιμένουν ενδεχόμενες…εισροές κεφαλαίου!! Άρχισαν ήδη οι μετρήσεις, που θα είναι τα δεδομένα στο πρόβλημα: βάλτε τα «όλα σε ένα νοικοκυρεμένα»!! Ο ενθουσιασμός μου δεν κρύβεται, ωστόσο η πεζή ελληνική πραγματικότητα ήρθε ήδη να με προσγειώσει: προχθές «έφαγα» το πρώτο στήσιμο από τον υδραυλικό!! Άντε, βρε, καλή μου αρχή!!

Παράλληλα, πρέπει επιτέλους να δώσω μεγαλύτερη σημασία και στον εαυτό μου. Έτσι, ένα μεγάλο μέρος του μήνα που πέρασε, αλλά και σίγουρα το ήμισυ του Οκτωβρίου μονοπωλείται από το επαχθές και ψυχοφθόρο ραντεβού με τον οδοντίατρο! Για μια απονευρωσούλα πήγα, με επιπλέον σφραγίσματα και άλλες εργασίες κατέληξα. Καθότι καχύποπτος αμφιβάλλω ευθέως για τη σκοπιμότητα όλων αυτών στην παρούσα φάση (λέτε να έχει και εκείνος αυξημένα έξοδα σπιτιού?)!! Όμως δε θα το διακινδυνεύσω, θα ξεκαθαρίσω μια και έξω ελπίζοντας να μην έχω παρόμοιες ενοχλήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα!!

Σε κάθε περίπτωση τα νέα μου είναι πάνω-κάτω αυτά και το μόνο που εύχομαι για όλους μας είναι να έχουμε έναν καλό μήνα!! Να ανακαλύψουμε τη μαγεία του φθινοπώρου και να μεταβούμε όσο πιο ομαλά γίνεται στους πιο εντατικούς και απαιτητικούς ρυθμούς της νέας εποχής…

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP