Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009

ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΤΩΡΑ 5

ΤΑΝΤΡΙΚΟ ΣΕΞ

 

Θα μπορούσε να είναι ανέκδοτο, αλλά είναι πέρα ως πέρα αληθινό!! Οι δύο κυρίες έπιναν τον απογευματινό τους καφέ σε ένα ιδιαίτερα «σικ» κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Φυσικά, μεταξύ των γνωστών γυναικείων θεμάτων  συζήτησης, όπως είναι η μόδα, τα τρέχοντα κουτσομπολιά κοινών και μη γνωστών κλπ. , έφτασαν και στο προκείμενο, την ερωτική τους ζωή!! Η μία εξ αυτών δήλωσε γεμάτη περηφάνια: «Αγόρασα ένα βιβλίο για ταντρικό σεξ, έτσι, μωρέ, για περνάμε καλύτερα με τον Τ…!! Το θέλαμε το αλατοπίπερό μας»!! Αυτόματα έρχεται η απίστευτη αντίδραση της φίλης της, η οποία, φανερά θυμωμένη, την επέπληξε λέγοντας: «Βλακεία έκανες!! Περιμένεις να δεις χαΐρι από το αντρικό σεξ; Κούνια που σε κούναγε!! Αυτοί είναι ζώα, παιδί μου!! Καλύτερα βελτίωσε το γυναικείο»!! Περιττό να σας πω, ότι εκείνη την ώρα στραβοκατάπια τον καφέ μου τόσο πολύ, ώστε παραλίγο να μη βρισκόμουν εδώ σήμερα!! Η κωμικοτραγική κατάσταση συνεχίστηκε, αφού η κυρία, που αντέδρασε, βρήκε την ευκαιρία να αναλύσει όλα τα προβλήματα της σεξουαλικής καταπίεσης από το σύντροφό της!! Ωστόσο, υπήρχε και το θλιβερό στοιχείο, αφού η επίδοξη αγοράστρια του «επιμορφωτικού» βιβλίου δεν μπήκε καν στον κόπο να εξηγήσει στη φίλη της, τι είναι τελικά το ταντρικό σεξ, αλλά την άφησε να  ξεσπαθώνει απολαμβάνοντας την παρανόηση - άγνοια!! Αυτή είναι φιλία!!

14 σχόλια:

D.Angel 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 9:35 μ.μ.  

Χα χα χα χα!!!Καλόοοοο
Την καλησπέρα μου κι αν θες έλα να παίξεις το παιχνιδάκι που χω στη σελίδα μου!Είδα πως παρακολουθείς το Blog μου οπότε ισχύει και για σένα η πρόσκληση!Φιλιά

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:52 μ.μ.  

Άμα γίνει παρατηρητής κανείς, πολλά κουφά θα ακούσει.

Ο Λάκης και πολλοί συγγραφείς έχουν ξεσηκώσει "ατάκες" του είδους όπου διαπρέπουν στα σίριαλ.

Η αλήθεια είναι πως η δεύτερη κυρία μια βελτίωση στο γυναικείο την ήθελε...

χαχα

Κώστας

vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Μάτα 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:37 π.μ.  

Χαχαχα!!!Μήπως ήταν από την Λάρσα η κυρία;
Την καλημέρα μου

ria 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:35 π.μ.  

πολύ ωραίο!
περίπτωση η κυρία!

marianaonice 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 5:56 μ.μ.  

Χαχαχα!!
Τι ακούει κανείς!!! ....
:)))

nek 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:27 μ.μ.  

i stimorol den itan p elege kalytera na masas para na milas?? :)

di-ne-tou 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:33 μ.μ.  

Αν είναι δυνατόν... γυναίκες παιδί μου τι περιμένεις!!! :) και ας είμαι γυναίκα δεν έχει καμία σημασία... ώρες ώρες δεν μας ανεχόμαι ούτε εγώ!!!

iLiAs 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 9:56 μ.μ.  

...καλό ξημέρωμα :)

Vassilis 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:38 μ.μ.  

Χύμα τα λένε στη Σαλονίκη μου φαίνεται! Αχ κακόμοιρε Τ..! Έτσι και η κυρία σου ακούσει τη συμβουλή της φίλης, κάηκες .... το μόνο που σου μένει είναι το ξυστήρι: http://www.gadget-shop.gr/view_product.asp?ItemID=20081005173622&ns=1

Axis Mundi 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:02 π.μ.  

Αυτές οι τυχαίες συζητήσεις απο διπλανά τραπέζια είναι οι καλύτερες!
Πόσο μάλλον στην όμορφη θεσσαλονίκη που τα λένε και πιο ντόμπρα.
Την καλησπέρα μου

παπαρουνα 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:18 π.μ.  

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΧΑΧΑ!!ΤΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ Ε?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:49 μ.μ.  

xe xe!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΑVATAR(ΦΩΤΟ)ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;

kakos lykos 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:56 μ.μ.  

Απίστευτο μαργαριτάρι πέταξε η φιλενάδα της. Χαχαχαχαχαχχαχααχχα
Έλεος!!!

ο δείμος του πολίτη 13 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:01 μ.μ.  

Φιλία με σεξουαλική παρενόχληση ταυτόχρονα θα έλεγα εγώ...

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP