Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Ραδιοφωνικές περιπλανήσεις 1


Ναι, είναι γεγονός! Το ραδιόφωνο με γοητεύει από μικρό παδί. Ίσως φταίει η ρομαντική μου φύση, ίσως η απουσία εικόνων, που παρακινεί τη φαντασία να τις πλάσει μέσα από ήχους και χροιές φωνών, ποιος ξέρει!! Η χρήση του διαδικτύου έφερε στο χώρο μας ένα παζλ  χιλιάδων μουσικών ακουσμάτων, απόψεων, ειδήσεων ή απλής κουβεντούλας εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις της γης. Εδώ, θα σας αναφέρω τακτικά ό,τι θεωρώ άξιο ακρόασης είτε πρόκειται για ραδιοσταθμό της υπερκορεσμένης μπάντας των FM της Θεσσαλονίκης, είτε πρόκειται για διαδικτυακή παρουσία.

Άνθρωπος είμαι και θα μεροληπτήσω και λιγάκι!! Δε μπορώ να μην ξεκινήσω τις ραδιοφωνικές περιπλανήσεις μου από τη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα από ένα πολύ αγαπητό μου πρόσωπο, την Ελένη Κωνσταντινίδου. Δυστυχώς, δεν έχω την τύχη να τη βλέπω από κοντά  όσο συχνά θα ήθελα, τουλάχιστον προς το παρόν. Όμως, εδώ και δύο εβδομάδες, το ραντεβού μου στους 105,5 των FM (1055 ROCK), τις μικρές πρωινές ώρες  (01:00-03:00) από Δευτέρα ως Παρασκευή είναι σταθερό!  Η Ελένη μας ξενυχτάει, αλλά αξίζει τον κόπο! Οι ροκ επιλογές δρουν απόλυτα αγχολυτικά και ικανοποιούν κάθε γούστο. Σ'αυτό συμβάλλει και το γεγονός, ότι πολλές από αυτές διαμορφώνονται από τα μηνύματα των ακροατών. Η Ελένη τα διαβάζει ανεξαιρέτως όλα και ενίοτε τα σχολιάζει! Νάτη η αμφίδρομη σχέση ακροατή - μουσικού παραγωγού, που δυστυχώς λείπει και από πολλούς εμπορικούς και δημοφιλείς (έννοια καθαρά υποκειμενική κατ'εμέ) ραδιοσταθμούς της πόλης. Ακούστε ένα βραδάκι την εκπομπή αυτή, χαλαρώστε στο χώρο σας με ή χωρίς τη αγαπημένη σας παρέα, κλείστε τα μάτια και αφεθείτε σε ένα ονειρικό μουσικό ταξίδι, που θα σας συναρπάσει!! Αν είστε και ξενύχτηδες σαν εμένα, ακόμα καλύτερα!! Η απόλαυση θα μεγιστοποιηθεί!! Αν πάλι δεν είστε στην εμβέλεια αυτής της καταπληκτικής πόλης, που κάθε μέρα μας ξαφνιάζει, δεν πειράζει!! Μπείτε στο site www.1055rock.gr και καλή ακρόαση από οποιόδηποτε σημείο του πλανήτη!

UPDATE:  Σύμφωνα με ανακοίνωση που διαβάζουμε στο blog της http://www.elenikonstantin.blogspot.com , η Ελένη μας ενημερώνει, ότι από  22 Σεπτεμβρίου η εκπομπή της θα μεταδίδεται πλέον από τις 4 ως τις 7 το απόγευμα. Έτσι, θα τη χαιρόμαστε μία ώρα παραπάνω  από Δευτέρα ως Παρασκευή, ενώ θα δίδεται η ευκαρία παρακολούθησης και στους μη ξενύχτηδες!! Άντε, να κάνουμε και επιδερμίδα!! Δεν έχετε πλέον κανένα λόγο να μην ακούσετε την εκπομπή έστω για μια φορά! Πάντως, κάτι μου λέει, ότι θα κολλήσετε!!!

1 σχόλια:

elenitsa 20 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:41 μ.μ.  

Γιάννη μου ευχαριστώ! Τυχαία είδα το blog σου-δεν ήξερα καν ότι έχεις ξεκινήσει να "bloggareis"! Πάντως, είναι γεγονός ότι τη μαγεία της νύχτας θα τη νοσταλγήσω... αλλά και το να κάνω επιδερμίδα -και φυσικά το να μπορώ να ξυπνάω και για την πρωινή μου εργασία, είναι σημαντικό!
stay tuned, keep rocking!

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP