Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ...ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ!

Εν μέσω καλοκαιριού θεώρησα σκόπιμο να δώσω ένα σύντομο παρόν. Μη νομίζετε, ότι σας ξέχασα! Η μετακίνησή μου στην Περαία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι μια όαση, που με βοηθάει να ξεφεύγω έστω και για λίγο από το χάος της πόλης και την ιδιαίτερα αποπνικτική στις υψηλές θερμοκρασίες ατμόσφαιρά της. Ωστόσο, ο "προσωπικός μου παράδεισος" πάσχει από κάποιες ελλείψεις. Δεν υπάρχει δείγμα ηλεκτρονικού υπολογιστή εκεί στο σπίτι, ούτε φυσικά ευρυζωνική πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κι ενώ το δεύτερο τακτοποιείται εύκολα ελέω συνδρομής δεδομένων στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, για το πρώτο πέφτουμε σε ένα μικρό σκόπελο. Ομολογώ, ότι είναι απαράδεκτο ένας λάτρης της τεχνολογίας, όπως εγώ, να μη διαθέτει φορητό υπολογιστή (Laptop ή έστω το πολύ trendy τελευταία netbook). Πέρα από τον οικονομικό παράγοντα ψάχνω συσκευή που να συνδυάζει τις επιδόσεις με τη φορητότητα, ώστε να αποτελέσει τόσο εργαλείο στη δουλειά μου ή τη διασκέδασή μου, όσο και αχώριστο σύντροφο στην επικοινωνία μου με όλους τους αγαπημένους μου αναγνώστες, μπλογκερς, γνωστούς και άγνωστους φίλους. Μετά από εκτενή έρευνα αγοράς εντόπισα λύσεις μάλλον όμως δαπανηρές (το ελαφρύ και δυνατό μηχάνημα είναι αντιστρόφως ανάλογα του κόστους). Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με κάποια έκτακτα έξοδα ανέβαλαν την αγορά υπολογιστή, ελπίζω όχι στο χρονικό ορίζοντα του...άπειρου!!

Έτσι, σας διαβεβαιώνω, ότι ελέγχω καθημερινά το shoutbox και συνομιλώ μαζί σας όντας χαρούμενος με την τακτική παρουσία κάποιων αναγνωστών, όπως π.χ. της Χάιδως ή της Μερόπης, τους οποίους αισθάνομαι τόσο κοντά μου. Για τη δουλειά αυτή αρκεί το κινητό μου τηλέφωνο, αφού ανήκει στα λεγόμενα "έξυπνα" (smartphones). Δε συμβαίνει όμως το ίδιο και με τις αναρτήσεις, για τις οποίες πρέπει να επισκεφθώ Ίντερνετ καφέ. Παρόλα αυτά θα προσπαθήσω ιδιαίτερα να κάνω κάποιες πιο "ανάλαφρες" συμβαδίζοντας με την καλοκαιρινή ατμόσφαιρα. Σκοπεύω, επίσης, να τις εστιάσω εν μέρει και σε προτάσεις που θα αφορούν τον τόπο της προσωρινής διαμονής μου (την Περαία δηλαδή και την ευρύτερη περιοχή). Με την πεποίθηση, ότι έχω την κατανόησή σας, σας χαιρετώ για την ώρα και σας εύχομαι να περάσετε πανέμορφες καλοκαιρινές στιγμές, που θα θυμάστε για πολλά χρόνια! Για οποιαδήποτε επικοινωνία, τόσο το πλαίσιο της "κουβεντούλας", όσο και η ηλεκτρονική διεύθυνση του ιστότοπου είναι πάντα στη διάθεσή σας!

8 σχόλια:

Vassilis 7 Ιουλίου 2009 στις 2:01 π.μ.  

Γιάννη απόλαυσε το καλοκαίρι σου και τα ...bloga εδώ θα είναι και μετά τις διακοπές.
Καλό καλοκαίρι :)

KitsosMitsos 7 Ιουλίου 2009 στις 11:34 π.μ.  

Καλό καλοκαίρι μας! Ας είναι και η αποτοξίνωση από το Ίντερνετ κομμάτι των διακοπών ;-)

stavroulazerva 7 Ιουλίου 2009 στις 1:10 μ.μ.  

Εμείς εδώ είμαστε μη στεναγχωριέσαι. Αρκεί να περνάς καλά!!!! Καλό καλοκαίρι!

παπαρουνα 8 Ιουλίου 2009 στις 12:11 μ.μ.  

ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ

ΠΕΡΑΙΑ Ε??

ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΚΕΙ..ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΕΚΕΙ? Ο ΚΟΣΜΟΣ??

Jparalias ή απλά...Γιάννης 9 Ιουλίου 2009 στις 11:54 μ.μ.  

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια. Ας έχουμε όλοι μας ένα υπέροχο καλοκαίρι, που θα μας κάνει, αν μη τι άλλο, να ανανεωθούμε και να ανταποκριθούμε στις χειμερινές μας υποχρεώσεις γεμάτοι ενέργεια!

Αγαπητή Παπαρούνα, η ζωή στην Περαία είναι πολύ διαφορετική! Είναι η χρυσή τομή εξοχής και πόλης, αφού συνδυάζει καλά στοιχεία και από τις δύο! Κι όλα αυτά μέσα σε λίγα χιλιόμετρα απόσταση! Ο κόσμος είναι σαφώς χαλαρότερος και δείχνει πιο καθαρά το "ανθρώπινό" του πρόσωπο, πράγμα δυσεύρετο στις μέρες μας! Για μένα είναι πλέον από τα καλύτερα προάστια της Θεσσαλονίκης, που προσκαλεί όλους για μπάνιο, καφεδάκι ή ποτό και φυσικά για απολαυστικά τσιμπούσια όλων των γούστων (ψαριού-κρέατος) δίπλα στο κύμα! Ως κάτοικος απολαμβάνει κανείς μια σειρά υπηρεσιών, που τον καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό, ενώ για τις υπόλοιπες η Θεσσαλονίκη είναι δίπλα! Τι άλλο να ζητήσει κανείς; :)

Σοφία 11 Ιουλίου 2009 στις 4:35 μ.μ.  

Καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές και τα χαιρετίσματά μου στην Περαία! Έχω χρόνια να πάω και έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από την παραμονή μου εκεί :-)

Jparalias ή απλά...Γιάννης 11 Ιουλίου 2009 στις 9:55 μ.μ.  

Ευχαριστώ, Σοφία και σου εύχομαι με τη σειρά μου καλό καλοκαίρι! Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να "φρεσκάρεις" τις αναμνήσεις σου με μια επίσκεψη στην περιοχή αυτή και σίγουρα θα διαπιστώσεις πολλές αλλαγές προς το καλύτερο, ως επί το πλείστον!

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΑΛΛΗ 19 Ιουλίου 2009 στις 8:12 μ.μ.  

Καινούριο μπλοκ!

Το μπλοκ λέγεται "ΒΙΒΛΙΟ ONLINE" και σ' αυτό θα βρείτε προτάσεις βιβλίων και αγγελίες για να αγοράζουμε από κάποιον που δεν το θέλει πολύ φθηνότερα ή να ανταλλάζουμε ή να χαρίζουμε κάποιο βιβλίο μεταξύ μας.

Καταλαβαίνετε ότι θέλω τη συνδρομή σας, φαίνεται καλή ιδέα και αν έχουμε πολλές εγγραφές θα το πετύχουμε! Έστω μεταξύ μας, οι φίλοι bloggers. Όποιος λοιπόν θέλει να προτείνει βιβλία ή να γράψει αγγελία ότι θέλει να δώσει/ζητήσει κάτι μπορεί να το κάνει αφού μου στείλει για την εγγραφή του e-mail στο

Xristina12.05@gmail.com

και αργότερα διαβάσει -!ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!- τις οδηγίες στο εν λόγω μπλοκ.

Η ιστοσελίδα του μπλοκ: http://vivlio-online.blogspot.com/

Σας ευχαριστούμε!

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP