Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Τι με λες τώρα; 6

Η...ΤΕΝΟΡΟΣ!!

Ο ζεστός καιρός προκάλεσε την αθρόα επιδρομή πλήθους κόσμου στις παραλίες. Έτσι, βρέθηκα κι εγώ προχθές στην παραλία της Καλλικράτειας στη Χαλκιδική. Λόγω του κύματος, λίγα άτομα κολυμπούσαν στη θάλασσα. Έτσι, την προσοχή μου απέσπασε άμεσα μία κοπέλα, που εμπνευσμένη από τα παιχνιδίσματα του νερού τραγουδούσε το "my heart will go on" από τον Τιτανικό σε στυλ όπερας!! Το αξιοπερίεργο δεν είναι ωστόσο αυτό!! Η φωνή της ήταν αρκετά καλή, αν και η επιλογή του άσματος εντελώς αταίριαστη με τις κολυμβητικές ιδιότητες των λουομένων (προς Θεού, δε βυθιζόταν κανείς)!! Όλα άρχισαν, όταν ένας εντυπωσιασμένος 60άρης πλησίασε την κοπέλα και έκανε την πλέον αποτυχημένη προσπάθεια στο ελληνικό...σπορ του καμακίου!! Έφταναν μόνο μερικές λέξεις: "Συγχαρητήρια, δεσποινίς!! Έχετε υπέροχη φωνή!! Είστε σωστός τενόρος"!! Η κοπέλα σταμάτησε απότομα το τραγούδι, άλλαξε ύφος, ενδεχομένως και χρώμα, αλλά δεν το ξέρουμε σίγουρα λόγω της αντανάκλασης του ήλιου στο πρόσωπό της και επιδόθηκε με τη σειρά της στο επίσης δημοφιλές ελληνικό...σπορ του βρισίματος χρησιμοποιώντας όλα τα γνωστά...κοσμητικά, που έρχονται στο νου σας!! Ούτε λίγο, ούτε πολύ η χρήση της λέξης "τενόρος" αντί για "σοπράνο" την είχε μάλλον μεταλλάξει στον αείμνηστο Παβαρότι και οπωσδήποτε της άλλαξε φύλο!! Θεώρησε επίσης την γκάφα του κυρίου εσκεμμένη προσπάθεια γελοιοποίησης, αφού μάλλον σκέφτηκε, ότι η ηλικία αυτού δε δικαιολογούσε τέτοια μπερδέματα!! Ο δύστυχος κύριος έγινε σωστό...δελφίνι και κολύμπησε όσο πιο γρήγορα μπορούσε μακριά από την κοπέλα προς την κατεύθυνση της αμμουδιάς αψηφώντας το κύμα, προκειμένου να γλυτώσει περαιτέρω εξάψαλμους πλέον της καλλίφωνης κοπέλας!! Έτσι, επιβεβαιώνεται και πάλι η ρήση: "μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς"!! Εμείς, ένεκα θάλασσας και επομένως ακαταλληλότητας χώρου για μάσημα, το διασκευάζουμε στο "μερικές φορές είναι καλύτερα να σωπαίνεις εντελώς"!! Άντε, καλό μας καλοκαίρι με γέλιο και πολλά ευχάριστα ενσταντανέ, όπως το συγκεκριμένο!!

10 σχόλια:

Vassilis 16 Ιουνίου 2009 στις 11:35 π.μ.  

βρε τον άτυχο τον 60άρη, τον πήραν τα ... απόνερα του ... Παβαρότι :) ας πρόσεχε! Καλό καλοκαίρι Γιάννη, περιμένουμε να διαβάσουμε και άλλες τέτοιες ιστορίες.

KitsosMitsos 16 Ιουνίου 2009 στις 12:54 μ.μ.  

Κοίτα να δεις τι γίνεται!

EYH 19 Ιουνίου 2009 στις 1:53 μ.μ.  

Καλά πολύ αστεία όλη η φάση του γερόλυκου... Να σαι καλά, μας έκανες να γελάσουμε ειδικά με τον τρόπο που μας τα μετέφερες. Απο την άλλη, μου θύμισες Χαλκιδική..... και ότι δεν έχω κάνει ακόμη μπάνιο..... :Ρ

VASILIKI 19 Ιουνίου 2009 στις 5:06 μ.μ.  

Πολύ καλά τα σποτάκια σου και αυτό με την... τενόρο καλή φάση θα είχε στην παραλία! χαχα!!
Να είσαι καλά συμπατριωτάκι.
Χάρηκα που βρεθήκαμε.
Καλό Σ/Κ.

Jparalias ή απλά...Γιάννης 20 Ιουνίου 2009 στις 12:52 μ.μ.  

Καλό καλοκαίρι, Βασίλη! Όσο συμβαίνουν δίπλα μου τέτοιες ιστορίες, θα σας τις μεταφέρω άμεσα! Μπορεί οι ρυθμοί του καλοκαιριού να είναι χαλαροί και ιδιαίτερα τελευταία εκείνοι της ανανέωσης του μπλογκ χαλαρότεροι, αλλά τέτοιες φάσεις θα καταγράφονται οπωσδήποτε, για να μας χαλαρώνουν από το άγχος και τα προβλήματα της καθημερινότητας...

@KitsosMitsos Κι εγώ δεν πίστευα, ότι μια τέτοια μέρα, που ελάχιστα άτομα κολυμπούσαν, θα γινόμουν μάρτυρας αυτού του κωμικοτραγικού περιστατικού...

Εύη μου, μη στεναχωριέσαι καθόλου!! Το καλοκαίρι μόλις ξεκίνησε!! Κι εγώ μόνο τρία μπάνια έκανα ακόμα, όσο για να πω, ότι πήρα και το χρωματάκι μου!! Είμαι σίγουρος, ότι σύντομα κι εσύ θα απολαύσεις τις χαρές της θάλασσας, είτε για Σαββατοκύριακο, είτε οργανώνοντας τις διακοπές σου!!

Κι εγώ χάρηκα που σε βρήκα, Βασιλική!Θα ήθελα να τονίσω, ότι η φιλοσοφία του μπλογκ μου είναι ακριβώς...η περιγραφή του προφίλ σου, δηλ. "Το να μοιραζόμαστε αυτό που ξέρουμε είναι καθήκον μας"!! Μ'αυτό το σκεπτικό, θα μοιράζομαι μαζί σας τέτοιες αστείες ιστορίες, χρήσιμες πληροφορίες για τα δρώμενα στην πόλη μας, αλλά και σκέψεις, άσχετα από το ρυθμό ανανέωσης (που αποτελεί προτεραιότητα να εντατικοποιήσω, αλλά όλο προκύπτουν νέα εμπόδια και καθυστερήσεις)!! Να'σαι καλά κι εσύ,λοιπόν και σου εύχομαι ένα υπέροχο Σ/Κ!!

D.Angel 20 Ιουνίου 2009 στις 6:41 μ.μ.  

Χα χα χα θα περιμένω να διαβάσω κι άλλα τέτοια!Χαθήκαμε!Την καλησπέρα μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS 25 Ιουνίου 2009 στις 8:55 μ.μ.  

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.!!ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Jparalias ή απλά...Γιάννης 26 Ιουνίου 2009 στις 3:37 μ.μ.  

Dreamer-angel & Skroutzako, μου λείψατε πολύ!! Χαίρομαι που σας ξαναβρήκα. Θα προσπαθήσω να κάνω κάποιες αναρτήσεις και μέσα στο καλοκαίρι και οπωσδήποτε θα δώσω και το δικό μου παρόν στα ιστολόγιά σας!! Σας εύχομαι με τη σειρά μου ένα υπέροχο καλοκαίρι και θα τα πούμε σύντομα!!

Δέσποινα 27 Ιουνίου 2009 στις 1:50 π.μ.  

ωραίο και ωραία γραμμένο,καλή συνέχεια!

Jparalias ή απλά...Γιάννης 27 Ιουνίου 2009 στις 12:51 μ.μ.  

Να'σαι καλά, Δέσποινα!! Εύχομαι και σε σένα καλό καλοκαίρι και ελπίζω να μας επισκέπτεσαι πού και πού!!

  © Blogger template 'Perfection' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP